Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Dwarsgeplaatste 90° Vtwin-motor, vloeistofgekoeld met Ride-by-Wire |
Boring x slag | 96 mm x 96 mm |
Cilinder inhoud | 1042 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115 pk / 84.6 kW bij tpm |
Max. koppel | 105 Nm bij 6750 tpm |
Koppeling | Oliegesmeerde koppeling, hydraulisch aangestuurd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, 49/89 verhouding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardanaandrijving |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | USD vork Ø41 mm met instelbare veervoorspanning en uitveerdemping |
Vering achter | Monoschokdemper met instelbare veervoorspanning en uitveerdemping |
Remmen voor | Twee zwevende schijven Ø320 mm, Brembo monobloc radiale remklauwen met 4 zuigers. Radiale hoofdcilinder voor Bochten-ABS. |
Remmen achter | Enkele schijf Ø280 mm, Brembo remklauw met 2 zuigers. Bochten-ABS |
Voorband | Gegoten aluminium, 17” x 3,5” |
Achterband | Gegoten aluminium, 17” x 6” |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 215 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 |
Goedhart Motoren |
|
Europaweg 1-D
Bodegraven
Plan de route
|
 |
0172-650005
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken