Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III STONE - 2018

Garantie: Ja
28731 Km
Mat zwart
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prijs
€ 7.749,--
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
2018
Kilometerstand
28731km
kleur
mat zwart
Motor
750cc 2-cilinder A2 35kw mogelijk
Transmissie
Schakel
Opties/specificaties
Moto Guzzi V7 III stone, Nette V7 voorzien van ABS, Barr-End-Mirrors, korte kentekenplaat houder en knipperlichten. Originele onderdelen aanwezig. Door ons reeds voorzien van nieuwe vloeistoffen.

Deze motor wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, te naamstellen, 2 originele sleutels, volle tank en 12 maanden garantie.

  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefritten mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
35 KW mogelijk, ABS, Korte kentekenplaat houder, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion