Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  CALIBRO BAGGER - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
QUARTZ BLACK
moto-morini - calibro-bagger
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden

De nieuwe Moto Morini Calibro Bagger is nu te bestellen en vanaf eind september leverbbaar bij officieel Moto Morini dealer Moto Hippo: De nieuwe Moto Morini Calibro Bagger, uitgerust met harde zijtassen van 19 liter en een “batwing” windscherm.

Moto Morini verbreedt zijn horizon met de gloednieuwe Calibro, een op maat gemaakte motorfiets die is ontworpen voor alle avontuurlijke motorrijders die zich niet willen beperken tot het gewone en op zoek zijn naar een wereld waarin ze hun innerlijke zelf kunnen laten spreken.

Met de Calibro maakt Moto Morini een sterke terugkeer naar het custom segment door een motorfiets te presenteren die gekenmerkt wordt door een ontwerp met een grote persoonlijkheid, geschikt voor de stijlbewuste rijder die op zoek is naar een unieke motorfiets met een kenmerkende "Amerikaanse" look.

De motorfiets zal op de markt worden gebracht in de versie met vol vermogen of met een vermogen van 35 kW, geschikt voor het A2-rijbewijs. Beide varianten worden aangedreven door een zeer betrouwbare motor die zowel plezierig als zeer zuinig is. Deze motor maakt de Calibro tot de ideale metgezel voor iedereen die op zoek is naar een trouwe en onvermoeibare partner op de weg.

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor behoort ook tot de mogelijkheden. Naast alle occasions heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Naast deze Moto Morini Calibro leveren wij ook:

- Een uitgebreide motor-kleding, helmen en accessoire collectie
- Motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met geschoolde monteurs
- Motorfiets verhuur van de meest recente modellen
- Diverse motorfinancierings mogelijkheden
- Via onze Moto Hippo motorpolis profiteer je van scherpe tarieven met grote voordelen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion