Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  CORSARO 1200 - 2006

Garantie: Nee
21458 Km
ZWART
moto-morini - corsaro-1200
moto-morini - corsaro-1200
moto-morini - corsaro-1200
moto-morini - corsaro-1200
moto-morini - corsaro-1200
moto-morini - corsaro-1200
moto-morini - corsaro-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Zeer nette Moto Morini Corsaro 1200 van het bouwjaar 2006 en met een kilometerstand van 21.458 km.
  • bij eventuele vragen kunt u het beste
    even bellen met: 0629049930 / 033 2853828

    Brouwer Motorsport is al jaren actief in de motorwereld. In
    onze grote showroom vind je alles voor de motorrijder. Wij
    hebben veel jonge gebruikte motoren. ook staan er bij ons
    meerdere oldtimer motoren en bromfietsen. naast motoren
    hebben wij ook een grote kleding outlet hier vind u ook
    nieuwe collecties voor outlet prijzen.

    wij verwelkomen u graag bij ons in de showroom
    Met Vriendelijke Groet,
    Team Brouwer Motorsport

    Hierbij onze openingstijden:
    Ma: 09:00 - 18:00
    di: 09:00 - 18:00
    Wo: 09:00 - 18:00
    Do: 09:00 - 18:00
    vr: 09:00 - 18:00
    Za: 09:00 - 17:00
    Buiten openingstijden zijn wij op afspraak geopend

    Brouwer Motorsport
    Patroonstraat 3
    3861 RN Nijkerk
    www.brouwermotorsport.nl/





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motorsport Nijkerk
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2022 Motoroccasion