Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO SCR - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

NU OKTOBER €750 EXTRA korting bovenop de Préseason DEAL!! VAN 7999 voor €7250.-

Nieuw rechtstreeks uit krat Moto Morini SCR 650 Scrambler

Bouwjaar 2025
0 km
3 jaar fabrieksgarantie.

Itialiaans design, vetrouwde blok als de Kawasaki Versys 650. Heerlijke 2 cilinder met 61 pk.

Meer info en video's op motomorini.eu


Prijs €7250.- incl 1 maand gratis verzekering en 3 jaar fabrieksgarantie.
Inruil is welkom.

LETOP: DEZE DEAL GELDT ALLEEN VOOR VOORRAADMODELLEN. NOG 1 LAATSTE BESCHIKBAAR RIJKLAAR!!!

Trefwoorden: str scr Moto Morini Motomorini xcape X cape twin parallel xsr 700 900 svartpilen 401 701 801 125 vitpilen SCR 950 yamaha fantic cabalero caballero explorer 500 Travel 700 icon dark ducati  benelli leoncino 400x 400 x caferacer cafe racer scram k75 411 K100 moto guzzi motoguzzi v7 stone urban enduro 803 street twin 650


  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen geen probleem. Prijs 2025  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
    Dé MOTO MORINI dealer van Noord-Nederland, plan NU je proefrit op een DEMO model!

    💰 Verkoop je je motor? Neem zonder aarzelen contact met ons op!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion