Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO STR - 2023

Garantie: Nee
3771 Km
Rood
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Zeer nette en nieuwe Moto Morini Seiemmezzo STR incl.:

  • Fabrieksgarantie
  • Boekjes
  • Kleine onderhoudsbeurt

Zeer nette en nieuwe Moto Morini Seiemmezzo STR die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

De Seiemmezzo is ingezet als demo! Daarom mag hij nu tegen een aantrekkelijke prijs verkocht worden!

Prijs is incl. BTW, ondernemers kunnen deze dus terug vragen!

Slechts 3700km oud!

Na aanpassing ook geschikt voor het A2 rijbewijs!

Gekenmerkt door hun exclusieve en klassieke design, onderscheiden de SEIEMMEZZO’s zich met hun persoonlijkheid van de eenheidsworst in dit segment. Dankzij hun eenvoudige en harmonieuze looks zullen ze ook de dwarsliggers weten te overtuigen. De hoekige lijnen zorgen voor een strak en tijdloos design, zonder in te boeten op een precieze, echte en dynamische rijstijl.

De STR, een echte naked, wordt gekenmerkt door de voor het segment typische rijpositie, met behoud van een harmonieus uiterlijk en gemakkelijk te hanteren afmetingen – zoals de 16-liter tank en een comfortabele zithouding voor zowel de bestuurder als de passagier.
Het TFT-kleurenscherm van 5”, dat je met verlichte knoppen op het stuur bedient, informeert de rijder volledig en duidelijk.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Moto Morini
Model Seiemmezzo STR
Kleur Rood
Segment Naked
Cilinderinhoud 649 cc
Kilometerstand 3.771 km
Bouwjaar Februari 2023
Garantie Fabrieksgarantie tot Februari 2026
Marge/BTW BTW

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion