Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO STR - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart, zilver
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gloednieuwe 2025 Moto Morini SEIEMEZZO 650 Str(aat)

Kom naar de showroom en probeer onze DEMO!!!

Het ontwerp van de SEIEMMEZZO weerspiegelt het jeugdige en sportieve karakter, benadrukt door de harmonieuze en opvallende lijnen. De dynamische, nauwkeurige en authentieke rijstijl. Dat samen met de nieuwste technologie creëren we een unieke en opvallende motorfiets. Gemaakt van eersteklas materialen is het de juiste combinatie van veiligheid, sportiviteit, elegantie en plezier.

Technisch:

4-takt, 2 cilinders in lijn

Cilinderinhoud 649 cc
Boring x slag 83 x 60 mm
Compressieverhouding 11.3:1
Maximum koppel 54Nm / 5,5 kgm / 7000tpm
Vermogen 44,5kW / 61hp / 8250tpm
Injectiesysteem BOSCH EFI
Maximale snelheid 180 Km/h
Koelsysteem Vloeistof
Brandstofsysteem DOHC 8 valves.

Velgen Tubeless lichtmetalen velgen
Voorband 120/70-18M/C Pirelli Angel GT
Achterband160/60-17M/C Pirelli Angel GT
Voorrem Dubbele zwevende 298 mm schijfremmen, dubbele Brembo zuigers
Achterrem enkelvoudige 255 mm schijfrem, dubbele Brembo zuigers
ABS BOSCH ABS 9.1 Mb


Voor Kayaba 43 mm upside down-vork met instelbare veervoorspanning en rebound- en compressiedemping, veerweg 120 mm.
Achter Kayaba monoshock met instelbare veervoorspanning en rebound, veerweg 120 mm


Nu voor de geweldige actieprijs van €6999.- inclusie BPM en BTW en inclusief alfeveringskosten en rijklaarmaakkosten.
1 maand gratis verzekerd.

Inruil geen probleem.

Trefwoorden: str scr Moto Morini Motomorini xcape X cape twin parallel xsr 700 900 svartpilen 401 701 801 125 vitpilen SCR 950 yamaha fantic cabalero caballero explorer 500 Travel 700 icon dark ducati  benelli leoncino 400x 400 x caferacer cafe racer scram k75 411 K100 moto guzzi motoguzzi v7 stone urban enduro 803 street twin 650 MT03 MT07 Z750 Z800 Z900 690 790 890 duke superduke cb1000r cb 1000 1000R 650r 650 cb650
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen geen probleem. Prijs 2025  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
    Dé MOTO MORINI dealer van Noord-Nederland, plan NU je proefrit op een DEMO model!

    💰 Verkoop je je motor? Neem zonder aarzelen contact met ons op!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion