Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 750 - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
ROOD
Vermogen:
93 kW
Teller:
50.711 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Brutale 750 uit 2003 met 50.711km. Aangeboden met garantie.

Deze tijdloze rode naked bike verkeerd in hele mooie staat, bereden door MV Agusta liefhebber.

Rijkelijk voorzien van accessoires:
- Carbon voorspatbord
- Carbon achterspatbord
- Carbon hielbeschermers
- Carbon kenteken plaat houder
- Carbon contactslot cover
- Carbon achterlicht bekleding
- Alcantara rode duo zit
- Lederen rijders zit met MV Agusta logo

Geen krasjes of beschadigingen. Aangeboden met dubbele sleutels.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion