Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 920 - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
WIT
Vermogen:
96 kW
Teller:
33.456 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
mv-agusta - brutale-920
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Prachtige, goed onderhouden Brutale 920. Deze motor is door ons in 2019 met 13000km verkocht aan de klant en recent weer bij ons ingeruild. Tussentijds altijd bij ons in onderhoud geweest. De grote beurt met klepcontrole is reeds uitgevoerd. Banden en kettingkit zijn zo goed als nieuw. 

= Bedrijfsinformatie =

WILDEMANSWEKEN: veel occasions, mooie acties. Bekijk de website voor de actie.

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf 24uur voor afspraak*. Tot dat moment kan een motor verkocht worden. Bekijk onze website voor alle specifieke info over de motor, ons bedrijf en werkwijze. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

BASIS Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt: vervangen vloeistoffen

Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Extra services:
- Bezorgen van jouw occasion door het hele land: €139
- Financieren via MotorDreams of NU Motorrijden
- 10 dagen GRATIS All-Risk verzekerd wegrijden na aanschaf
- Altijd een scherp voorstel met onze eigen Wildeman Motorverzekering

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
4 cilinder, Banden zeer goed, Door ons onderhouden, Eerder door ons verkocht, Grote beurt met klepcontrole gehad, Instelbare Marzocchi voorvork, Kettingkit als nieuw, Traction control, Valblokken, Verstelbare achterschokbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Wildeman Motoren Zwolle
Meenteweg 30
Zwolle
Plan de route
038-4218075
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion