Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  RIVALE 800 - 2016

Garantie: Nee
13414 Km
Zwart
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een zeer Mooie , Unieke en Origineel Nederlands geleverde MV Agusta Rivale !!

Zeer lage KM stand ( 13,414 km )  en van een liefhebber geweest !!!

Nooit ergens op bespaart ! ( rekening van groot onderhoud ter inzage aanwezig ) 

Alle slijtage delen nog meer dan prima! 

QD uitlaat ! Mega 3 cilinder sound 

Quickshifter ! Verschillende Rijdmodus

Van liefhebber voor de Liefhebber die iets unieks zoekt! 

 
  • Alle slijtagedelen in  goede staat, aankomend seizoen geen omkijken naar onderhoud.
    Motor staat rijklaar en wordt geleverd inclusief 3 maanden garantie. Opstappen en rijden maar!

    Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ? BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze motor naar wens af te leveren. 


    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op  afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

    Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)

    Met vriendelijke motorgroet,

    Roberto Lijkendijk

    Roberto Motoren
    Pascalstraat 11 
    7903BJ Hoogeveen
    0628435195
    info@robertomotoren.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion