Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS 400 - 2018

€ 6.290,- € 6.640,-
Garantie: Ja
58086 Km
MAT ZWART
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Aantal sleutels: 1
Referentienummer: 2731

= Bedrijfsinformatie =

28 januari en 11 februari GRATIS MP3 OPSTAPDAG om 9.00 /11.00 /14.00 uur ! Zie agenda op www.arjanbrouwer.nl . Iedere dag gratis proefrijden mogelijk op onze semo modellen,. . NU SUPER AANBIEDINGEN en bij aankoop GRATIS stalling . Garantie en te naam stellen wanneer hij GRATIS bij u thuis geleverd word van de winter of voor 1 februari. En maar 50 % aanbetalen !!

LET OP ALLEEN ; Donderdag koopavond tussen 18.30 en 21.00 financiering mogenlijk ! Tot 5 jaar garantie mogelijk ! Tevens GROTE KORTINGEN BIJ AANKOOP in de maand December.!!
ZIE WEBSITE; www.arjanbrouwer.nl voor onze voorraad , aankoop voertuigen en proefrijden op onze DEMO,s. BEL of MAIL voor de scherpste prijzen en hoogste KORTINGEN !!! Iedere 3 weken een OPSTAPDAG en aanmelden via www.arjanbrouwer.nl. FINANCIERING direct geregeld of via NU-motorrijden.nl tel.: 085-48 35 242!! Nu 200 motorscooters op voorraad . Iedere dag Proefrijden (mits scooter ervaring) met Peugeot Metropolis en Piaggio MP3 en altijd speciale acties en aanbiedingen. Grote constant wisselende voorraad op www.arjanbrouwer.nl. Schadereparatie en bezorgen en halen in heel Nederland !!

AKRAPOVIC en LEOVINCE uitlaten en snelle Malossi en Polini variomatic op voorraad. Roof helmen en kleding . BOVAG werkplaats en onderhoud door gespecialiseerd personeel. RDW aangesloten voor tenaamstellen. Ook BOVAG keuringsrapport en info over financiering . Eigen BOVAG schadereparatie afdeling!

Prijzen zijn meeneemprijzen en tegen meerprijs onderhoudsbeurt en 6 maanden BOVAG of 6 /12 of 24 maanden Bike Garantie !! Tevens privéles op onze of eigen MP3 motor mogelijk!! Kijk op: arjanbrouwer.nl - ARJAN BROUWER TRADING PUTTEN, Hoge Eng-West 19-21, 3882 TP Putten - Tel.: 0341-355975. Whatsapp: 06 8229 8187.
  • Inruil mogelijk

Opties en Accessoires:
Achterdempers verstelbaar, Automaat, Autorijbewijs is LT en Motorrijbewijs is RL, AUTORIJBEWIJS voldoende (mits voor 19-01-2013 gehaald), DEALER Peugeot Metropolis, GROOTSTE VAN NEDERLAND, Start onderbreker




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Arjan Brouwer Trading
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2023 Motoroccasion