Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY 300 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Mat zwart
Vermogen:
19 kW
Teller:
6.634 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
piaggio - beverly-300
piaggio - beverly-300
piaggio - beverly-300
piaggio - beverly-300
piaggio - beverly-300
piaggio - beverly-300
piaggio - beverly-300
piaggio - beverly-300
piaggio - beverly-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In een topstaat verkerende Piaggio Beverly 300 HPE van de 1e eigenaar.

1e Tenaamstelling: 08-2024
Km.stand: 6634 km

Deze motorscooter wordt geleverd incl. beurt en de resterende fabrieksgarantie tot 08-08-2026

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Welkom bij Van den Burg Eindhoven
Al jaren zijn wij dé specialist in scooters, motorscooters, bromfietsen en motoren in de regio Eindhoven. Of je nu op zoek bent naar een vlotte scooter voor in de stad, een stevige motorscooter voor lange ritten, of juist een robuuste motor voor de echte kilometervreters – bij ons zit je altijd goed. We hebben een enorm aanbod aan nieuwe en tweedehands voertuigen.

Kom gezellig langs
Stap gerust eens binnen in onze showroom en ontdek welk voertuig het beste bij jou past. Of je nu een nieuwe scooter, motor of een tweedehands exemplaar zoekt, wij helpen je graag verder. En natuurlijk zorgen we er ook voor dat je het beste uit jouw voertuig haalt met onze onderdelen en accessoires. Geniet van de Brabantse gezelligheid en laat je verrassen door ons aanbod!


Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Van den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
Eindhoven
Plan de route
040-2418627
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion