Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 LT TOURING - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Beige
Vermogen:
24 kW
Teller:
30.427 Km
Rijbewijs:
B
Garantie:
Ja
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
piaggio - mp3-400-lt-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Motor is voorzien van Topcase en in hoogte verstelbaar windscherm.
- Motor is incl: 12 Maanden Piaggio Prime Dealer garantie.
- Motor is als nieuw.

Prijs All-in.
- U kunt al een motor leasen vanaf  € 69* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland.
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit, geheel kosteloos en geen kleine letters.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Aanbieder
Euro-Motor
Oosterdorpstraat 113-A
Hoevelaken
Plan de route
033-2530660
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion