Matzwarte Piaggio MP3 500 HPE inclusief Givi kofferdrager. Voorbereid met een RAM telefoonsteun. De sportvelgen maken deze MP3 helemaal compleet. De Piaggio MP3 is van februari 2020 en wordt geleverd met 6 maanden garantie.
MotoVeda is officieel Piaggio MP3 dealer, je kunt bij ons terecht voor nieuwe MP3's en occasions. Ook leveren wij onderdelen, accessoires, motorkleding en helmen uit voorraad.
Van harte welkom in het Midden van Nederland bij MotoVeda in Ede !
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor
Een cilinder, 4-takt
Boring x slag
94|71
Cilinder inhoud
493
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Elektronische injectie met Ride-by-Wire-systeem voor elektronisch beheer van de smoorklep en dubbel systeem (STD en ECO)
Ontsteking
Vermogen
44|32|7750
Max. koppel
47.5|5500
Koppeling
Droge automatische centrifugaalkoppeling
Versnellingsbak
Continu variabele transmissie CVT met koppelservo
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
12
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Dubbele motorsteun van hoogwaardige stalen buizen
Vering voor
Vierzijdig - slag: 85 mm. Elektrohydraulische inrichting voor de vergrendeling van de ophangingen
Vering achter
Hydraulische dubbele demper afstelbaar in voorbelasting veer op 4 standen - slag: 108 mm
Remmen voor
Dubbele schijf Ø 258 mm
Remmen achter
Schijf Ø 240 mm
Voorband
Tubeless 110/70-13
Achterband
Tubeless 140/70-14
Wielbasis
1.550
Lengte
2.205
Breedte
775
Hoogte
Zithoogte
790
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Bianco Iceberg, Blue, Black Universal, Red
Beschrijving
Op alle fronten geheel vernieuwd, onveranderd geschikt voor automobilisten
Met de Piaggio MP3 introduceerde Piaggio acht jaar geleden ’s werelds eerste motorscooter met dubbele voorwielen die kort daarna ook met het autorijbewijs B bestuurd mocht worden.
Anno 2014 lanceert Piaggio op basis van het ongekende succes van die MP3 – met 150.000 verkochte exemplaren wereldwijd – een compleet nieuwe MP3. Voorzien van geavanceerde veiligheidsfeatures (ABS en traction control), nog meer comfort, meer ruimte, een nieuwe styling, de laatste technologieën én een nieuwe high-performance motor met nog krachtigere en efficiëntere prestaties. Wat gebleven is? Ook deze nieuwe MP3 mag met het autorijbewijs B bestuurd worden.
De Piaggio MP3 heeft een compleet nieuwe look gekregen, met modernere en meer elegante accenten. Het voorscherm doet denken aan dat van het origineel, maar heeft een geheel nieuwe vorm. Het nieuwe rookgrijze windscherm biedt nog meer bescherming en kan in drie hoogten worden ingesteld. De koplampen en knipperlichten zijn nieuw, evenals de dagrijverlichting met zeven efficiënte LEDs.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.