Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT - 2006

Garantie: Nee
92485 Km
ROOD/ GOUD
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Rewaco RF-1 GT Trike
Bwj : 9-2006
Km stand : 92485 km
Motor : 1600 cc
5 versnellingen
kleur : Rood-Goud
apk : 3-2024
200/50R17 Voorband op 3 delige alu velg
295/50R15 achterbanden op alu velgen
Rvs zijbeschermbeugel
Rvs verstelbare rem en koppelingspedaal
Koffer
Topkoffer
zwarte zitjes
afsluitbare tankdop
sportline voorvork
chrome spiegels
chrome handvatten
snelgas
chrome electronische km en toerenteller cockpit
indian koplampenset
sportline uitlaat
trekhaak
prijs : 13500.-
incl servicebeurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
H.D. Service Venlo
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion