Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ORANJE
Vermogen:
130 kW
Teller:
2.187 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 8 versnellingen, Handgeschakeld

Zeer mooie Rewaco RF-1 Trike
Type : Pur Explorer Black-Line First edition
Bwj : 6-2024
Km stand : 2187 km
Motor : 1500 cc 177 pk Turbo
8 versnellingen automaat
Kleur : Oranje
Abs
One key system
achteruitrijcamara 
parkeer sensoren
Band Voor :200/50r17
Banden Achter :295/35r18
Zijberschermbeugel
Duo Passagierrailing
Sissybar Duorijder
Verstelbare Rem +Koppelingspedaal
R.V.S Verstelbare Voetsteunen voor Duo Passagier
Afsluitbare Tankdop
Sportline Voorvork
Chrome Handvatten
Snelgas
Electronische km + Toerenteller Cockpit
6 x Koplampenset
Sportline Uitlaat
Style H.D Stuur
Prijs 34950.-
12 Maanden Garantie
Incl Servicebeurt
Voorbehoud Typefouten                                                                                       
 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion