Nieuwsbrief:

RIEJU  MR 250 RACING - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Wit/Rood/Zwart
Vermogen:
Teller:
0 Uur
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Beschrijving

Ben jij op zoek naar een krachtige, betrouwbare én volledig uitgeruste enduro?
Deze Rieju MR 250 Racing 2022 is nieuw en voorzien van diverse hoogwaardige extra’s die zorgen voor nog betere prestaties, duurzaamheid en rijcomfort.

De motor is op de testbank professioneel afgesteld, waardoor hij optimaal loopt en klaar is voor gebruik — zowel voor de sportieve hobbyrijder als de fanatieke enduro- of crossrijder.

De Rieju MR 250 Racing is ontwikkeld in Spanje en gebaseerd op het legendarische platform van de GasGas EC-modellen, maar met eigen verfijningen in framegeometrie, ophanging en afstelling. Dit model staat bekend om zijn uitstekende balans, koppelrijke 2-takt motor en lichte, wendbare chassis.


Extra opties op deze motor:
  • S3 Hard uitlaatbocht – extra duurzaam en geeft de motor meer trekkracht onderin

  • CrossX zadelhoes – verbeterde grip en comfort

  • VHM cilinderkop – zorgt voor optimale verbranding en betere gasrespons

  • UFO handkappen met aluminium beugels – maximale bescherming en stevigheid

  • Twin Air radiator sleeve – houdt vuil en modder tegen, betere koeling

  • Afgesteld op testbank – perfecte afstelling van brandstof en vermogen


Technische specificaties Rieju MR 250 Racing 2022
  • Motor: 249,3 cc, 2-takt, vloeistofgekoeld, met balansas

  • Boring x Slag: 66,4 x 72 mm

  • Brandstofsysteem: Keihin PWK 38 carburateur

  • Start: Elektrisch en kickstart

  • Koppeling: Hydraulisch (Magura)

  • Transmissie: 6 versnellingen

  • Frame: Hoogwaardig stalen perimeterframe met aluminium subframe

  • Vork: Kayaba 48 mm AOS gesloten cartridge – volledig instelbaar

  • Achterdemper: Kayaba schokdemper met linkagesysteem – volledig instelbaar

  • Remmen: Nissin remsysteem

    • Voor: 260 mm schijf

    • Achter: 220 mm schijf

  • Wielen: 21” voor / 18” achter met Excel-velgen

  • Banden: Metzeler Six Days Extreme

  • Tankinhoud: 9,8 liter

  • Zithoogte: ± 960 mm

  • Gewicht: ± 105 kg

  • Kleur: Rieju Racing rood/zwart


Waarom kiezen voor deze Rieju MR 250 Racing 2022?

 Nieuw en direct leverbaar
 In topafstelling – getest op de testbank
 Voorzien van hoogwaardige performance-upgrades
 Perfecte mix tussen vermogen, controle en betrouwbaarheid
 Europese kwaliteit – gebouwd met Japanse topcomponenten (Kayaba, Nissin, Keihin)
 Inclusief BTW en BPM – dus direct te registreren


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Robbe Motoren
Nijverheidsweg 3b
Giessenburg
Plan de route
06-30188051
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Cilinderinhoud" betekent: De cilinderinhoud, gemeten in kubieke centimeters (cc’s), is een belangrijk selectiecriterium bij de aanschaf van een motorfiets. Motorrijders praten over een vijfhonderd, een zevenvijftig of een twaalfhonderd nooit over een halve liter, driekwartliter o f 1,2 liter motor. Dit in tegenstelling tot de automobilist die zal vertellen dat onder de motorkap een tweekomma-acht-liter motor huist. De cilinderinhoud wordt berekend door de slag (de afstand waarover de zuiger op en neer gaat) te vermenigvuldigen met het produkt van pi/4 en de boring (doorsnee van de cilinder in millimeters) in het kwadraat.
© 2000 - 2025 Motoroccasion