Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2024

€ 6.199,- € 6.699,-
Garantie: Ja
Nieuw
CHROME RED
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 36 maanden

In 2021 is de bekende Classic 350 weer helemaal terug van weggeweest. Met zijn vernieuwde spoepele 350 blok en herkenbare sound, kan jij je schrap zetten voor nieuwe avontuur. Aan de hand van historische verwijzingen, verhalen en anekdotes, gedeeld door onze trouwe medewerkers, willen we u meenemen op een geweldige reis door het verleden om de erfenis van de tijdloze Classic te beleven vanaf het begin. Vanaf de eerste schetsen en foto's van het G2-model, tot en met de reis die hij heeft afgelegd om de meest geliefde motorfiets over de hele wereld te worden.

Met de wedergeboorte op het nieuwe J-platform belichaamt de nieuwe Classic 350 de tradities en het vakmanschap uit vervlogen tijden. Met het naoorlogse G2-model als inspiratiebron, zag de Classic voor het eerst het levenslicht in 2008. Maar ook nu koestert deze machine nog altijd de tijdloze stijl & vormgeving van weleer met sierlijk ronde spatborden en een druppelvormige tank, kenmerkende klassieke koplamp, tijdloze vormen van de carterdeksels, uiteenlopende kleurstellingen en een onderscheidende diepe drumsolo uit de uitlaatpijp. Alle elementen vallen in volmaakte harmonie samen in een meesterwerk: de Royal Enfield Classic. Met zijn elegantie en naadloze afwerking als glanzende illustratie van de uitzonderlijke bouwkwaliteit, straalt de Classic 350 een onovertroffen schoonheid en kwaliteit uit die nooit uit de mode zal raken en altijd up-to-date blijft.

Oud in nieuw jasje, want met zijn mooi weggewerkte USB aansluiting, LCD scherm en ABS rij jij vertrouwelijk en ontspannen jouw favoriete ritten.

Ook geschikt voor het A2 rijbewijs.

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion