Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 SIGNALS - 2023

Garantie: Nee
Nieuw
DESERT SAND
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
royal-enfield - classic-350-signals
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Dessert Special alleen bij MVM Motoren in De Meern! Deze Royal Enfield Classic 350 met ABS is en Dessert Special, gebaseerd op de Classic 500 Military met de originele canvas zijtassen met daar tussen het originele bagage rek waar door de Military details van de Dessert kleurstellingen nog beter tot hun recht komen. Uitgevoerd met het 1-cilinder 350 cc blok ploft de bestuurder van deze Classic door heel Nederland met een glimlach van oor tot oor! 

Benieuwd naar deze Unieke Royal Enfield Classic 350? Kom deze dan in De Meern bekijken bij de Royal Enfield dealer van midden Nederland.  
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion