Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT 650 - 2025

Garantie: Ja
10 Km
Groen
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Continental GT 650 British Racing Green ( uitlaten Scorpion optie)

De vernieuwde Continental GT 650 haalt zijn inspiratie uit het tijdperk van het Britse motorrijden in de jaren '70, met zijn gegoten lichtmetalen wielen en volledig zwarte uitstraling. Samen met zijn klassieke, op de jaren '50 en '60 geïnspireerde voorgangers roept hij de geest van de caféracer-cultuur uit die tijd en die van onze eigen Continental GT 250 weer op. Met zijn gestroomlijnde tank, energieke houding en compacte rijpositie heeft hij alle kenmerken van een traditionele caféracer, waardoor hij perfect is om over binnenwegen te scheuren of zich in de stad te vermaken.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, OOK VOOR A2 RIJBEWIJS, Special Paint




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion