Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  INTERCEPTOR 650 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Canyon Red
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Easy got Back en dat zal veel echte liefhebbers als muziek in de oren klinken. De essentie van het klassieke motorrijden. Bochten, strak asfalt en zelfs de binnenstad is voor de Interceptor één grote speeltuin. Of je nu een beginnend of ervaren rijder bent, deze Royal Enfield zal geen moment vervelen. Zijn sportieve en toch ontspannen zithouding, eenvoudige bediening en levendige krachtbron zorgen voor een beleving die zijn weerga niet kent. De olie/ luchtgekoelde 648cc parallel twin (47pk, 52Nm) hangt in een door Harris Performance ontworpen frame en de Interceptor rolt op 18” gespaakte wielen. Uiteraard is Interceptor voorzien van een 2-kanaals ABS, brandstofinjectie en heeft men de beschikking over een 6 versnellingsbak.

Het Verhaal:

Het markeert de terugkeer van één van Royal Enfield’s meest geliefde klassieke motoren. Uit een tijd waarin het alleen maar ging om de Californische zon en het ‘rijden’ op de golven en branding, de nieuwe Interceptor heeft nog steeds alle charme die er ooit een legende van maakte. Hier is het verhaal van zijn comeback.

Neem plaats en relax! De Interceptor straalt één en al veelzijdigheid en ontspanning uit door zijn rechtop zithouding. Het rijwielgedeelte is ontwikkeld voor een nauwkeurige en directe bediening en stuurt daardoor licht en wendbaar. De lichtmetalen wielen helpen het onafgeveerde gewicht te verlagen, wat het rijgedrag ten goede komt. In combinatie met de 18” wielen, slimme afmetingen en de vering is elke rit een soepele en wendbare rit.

Hoewel de krachtbron klassiek oogt en klinkt is het Royal Enfield’s meest vooruitstrevende motor ooit. Kenmerkend door de elegante look met minder onderdelen, minder gewicht, eenvoudiger onderhoud maar vooral ook schoner en zuiniger.

Beschikbare kleuren:

Canyon Red ( € 8.999,-)

 Black Pearl ( € 9.299,-)

Sunset Strip ( € 9.299,-)

Mark Two ( € 9.649,-)

Barcelona Blue ( € 9.299,-)

Black Ray ( € 9.299,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Interceptor 650
Kleur Canyon Red
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.699,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 8.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Poppe Motoparts
De Zompe 16-C
Serooskerke
Plan de route
0118-596311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion