Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1200 S BANDIT - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Grijs
Vermogen:
72 kW
Teller:
88.499 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Bandit 1200S ,heeft handvat verwarming ,keurig onderhouden motorfiets met recent beurt met kettingset en nieuwe achterband,goed voor nog vele fijne kilometers.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Houkes Motortechniek
Wolfskuilseweg 251
Nijmegen
Plan de route
024-3788547
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion