Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
MotorBeurs Utrecht
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.290,- p/mnd klik hier
2005, 65010 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2005, 63500 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.490,- p/mnd klik hier
2005, 66896 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2005, 44559 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2005, 34500 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2005, 15900 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2005, 33641 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2005, 14099 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 32469 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 33000 Km
SUZUKI BANDIT 650 SA
SUZUKI BANDIT 650 SA
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 56001 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 15940 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 14038 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2005, 24047 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2005, 27738 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2005, 16000 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2005, 8800 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.749,- p/mnd klik hier
2005, 16279 Km
SUZUKI BANDIT 650 S
SUZUKI BANDIT 650 S
€ 2.500,- p/mnd klik hier
2006, 55753 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2006, 30150 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieŽn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2020 Motoroccasion