Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 A STREET EXTREME - 2014

Garantie: Ja
22354 Km
BLAUW/WIT
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
suzuki - gsr-750-a-street-extreme
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Opties en Accessoires:
1 Maand Gratis!! Alriskverz., ABS, Ex. Afleverbeurt Eur 200,-, Fly Screen, Inruil Mogelijk, Korte Kentekenplaat Houder, Led Knipperlichten, Onderkuip, Origineele onderdelen erbij, Origineel N.L. Motor, Plaatje!!!, Rizoma stuur, Solo Seat Cover, Tankpad, Yoshimura Sportdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Hoeijen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion