| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3940
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 4-takt, 2-cilinder, vloeistofgekoeld, DOHC |
| Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
| Cilinder inhoud | 776 cc |
| Comp. verhouding | 12,8:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
| Ontsteking | Elektronische ontsteking (getransistoriseerd) |
| Vermogen | |
| Max. koppel | |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen constant mesh |
| Verhouding | |
| Overbrenging | ketting |
| Starter | |
| Tankinhoud | 16 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | staal |
| Vering voor | Omgekeerde telescopische vork, schroefveer, oliegedempt |
| Vering achter | Schakelbaar, schroefveer, oliegedempt |
| Remmen voor | Dubbele schijf, radiaal gemonteerd, ø310mm |
| Remmen achter | Schijfrem |
| Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) tubeless |
| Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) tubeless |
| Wielbasis | 1465 mm |
| Lengte | 2115 mm |
| Breedte | 775 mm |
| Hoogte | 1105 mm |
| Zithoogte | 810 mm |
| Drooggewicht | 201 kg |
| Leverbare kleuren | Glas Sparkle Black (YVB), Pearl Mat Shadow Green (QU5) |
| Beschrijving | Het productconcept achter de GSX-8TT is "Retro Spirit, Next Generation Performance". De styling is een respectvol eerbetoon aan legendarische Suzuki-modellen uit het verleden en legt de look en feel van een authentieke motorfiets vast. Tegelijkertijd creëren ze een unieke aantrekkingskracht door deze klassieke uitstraling te combineren met prestaties die worden aangedreven door Suzuki's nieuwste technologie. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 |
Van Gerven Motoren |
|
Stokskesweg 21
Bergeyk
Plan de route
|
 |
0497-555404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken