Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8TT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ZWART
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De Suzuki GSX-8TT combineert een krachtige uitstraling met slimme aerodynamica. De topkuip en onderkuip zijn niet alleen visueel onderscheidend, maar bieden ook extra bescherming tegen weer en wind. De geïntegreerde LED-knipperlichten aan weerszijden van de topkuip functioneren tevens als dagrijverlichting, wat zorgt voor extra zichtbaarheid en veiligheid. Het resultaat is een motorfiets die zowel sportief als functioneel is vormgegeven – klaar voor elke rit.

Met quickshifter up en down
Met multifunctioneel 5-inch kleuren-TFT-scherm
Korte uitlaat, bar-end spiegels en zadel met rood stiksel
Een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket met drie rijmodi
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion