| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Candy Orange SUZUKI GSX
1300R HAYABUSA!
De Hayabusa line beschikt over drie
generaties dit is de 2e generatie en
tevens ook de meest krachtige, deze
motor beschikt nammelijk 195PK!
- Gear Indicator
- Verstelbare Hevels
- Kuipruit
- Korte Kentekenplaathouder
- Soft Seat
Latere aflevering ivm bijvoorbeeld nog te behalen rijbewijs, bonus etc mogelijk, pas betalen bij aflevering!
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- MV Agusta Concesionario Ufficiale - Officieel Dealer
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren van alle merken*
- Ruime gratis parkeer mogelijkheden
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
| Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
| Cilinder inhoud | 1340 cc |
| Comp. verhouding | 12.5:1 |
| Kleppen | 4 titanium kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Injectie |
| Ontsteking | volledig transistorgestuurd |
| Vermogen | 197 pk / 146.9 kW bij 9800 tpm |
| Max. koppel | 155 Nm bij 7000 tpm |
| Koppeling | Multi-disc oliebad |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 1.596 |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 21 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Twin Spar |
| Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde, schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar, ingaande, demping 13-voudig instelbaar, uitgaande demping 14-voudig instelbaar, veerweg 120 mm |
| Vering achter | Swingarm, schroefveren, gas/oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping 22-voudig instelbaar, veerweg 140 mm |
| Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
| Remmen achter | 260 mm schijf |
| Voorband | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless |
| Achterband | 190/50ZR17M/C (73W), tubeless |
| Wielbasis | 1485 mm |
| Lengte | 2195 mm |
| Breedte | 740 mm |
| Hoogte | 1170 mm |
| Zithoogte | 805 mm |
| Drooggewicht | 220 kg |
| Leverbare kleuren | Parelmoer wit/zilver, Mettalic goud/zwart, Zwart/grijs, Grijs/zilver |
| Beschrijving | De Hayabusa heeft zijn unieke eigenschappen behouden maar is in alle opzichten verbeterd. Een grotere cilinder inhoud voor meer vermogen over het hele toerengebied en een soepele vermogens afgifte. De aërodynamica en windbescherming zijn nog verder verbeterd. Het rijwielgedeelte is aangepast waarbij vooral gedacht is aan de vermogens- en handelbaarheidsbalans. De Hayabusa isuitgerust met het S-DMS systeem waarbij je als rijder zelf je ideale mapping kunt selecteren voor iedere omstandigheid. |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
 |
Barbier Motorsport Havelte |
|
Oeveraseweg 6
Havelte
Plan de route
|
 |
0521-342960
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken