| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Dikke Suzuki Hayabusa GSX-R 1300
- Nette motor
- Gepolijste velgen
- Echt een kanon....
- .
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
| Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
| Cilinder inhoud | 1299 cc |
| Comp. verhouding | 11:1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Injectie |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 175 pk / 130.5 kW bij 9800 tpm |
| Max. koppel | 140 Nm bij 7000 tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 1596 |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 22 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | |
| Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar, ingaande demping 13-voudig instelbaar, uitgaande demping 14-voudig instelbaar, veerweg 120 mm |
| Vering achter | Swingarm, schroefveren, gas/oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping 22-voudig instelbaar, veerweg 140 mm |
| Remmen voor | Dubbele 320 mm schijven |
| Remmen achter | 240 mm schijf |
| Voorband | 120/70 ZR17 |
| Achterband | 190/50 ZR17 |
| Wielbasis | 1485 mm |
| Lengte | 2140 mm |
| Breedte | 740 mm |
| Hoogte | 1155 mm |
| Zithoogte | 805 mm |
| Drooggewicht | 215 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
 |
Select Motors Apeldoorn |
|
Loudonstraat 75
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
06-25457013
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken