Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 750 - 1994

Garantie: Ja
39000 Km
ROOD WIT
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Geen

Suzuki TEAM LUCKY STRIKE REPLICA 1 van de 75, origineel.

In 1994 bracht Suzuki een speciale editie uit van de GSX-R750, die bekend staat als de "Lucky Strike" editie. Deze motorfiets was opvallend vanwege zijn unieke en opvallende kleurenschema, dat was geïnspireerd op de tabaksreclames van het Lucky Strike-raceteam.

De GSX-R750 zelf was al bekend als een van de meest geavanceerde en krachtige sportmotorfietsen van zijn tijd. Het was geliefd bij zowel professionele coureurs als enthousiaste straatrijders vanwege zijn uitstekende prestaties, wendbaarheid en innovatieve technologie.

Wat de Lucky Strike-editie speciaal maakte, was het onderscheidende wit, rood en blauw kleurenschema met opvallende Lucky Strike-logo's. Het ontwerp was een eerbetoon aan het Suzuki-fabrieksteam dat deelnam aan de motorsport, en het werd een iconisch kenmerk dat nog steeds nostalgische gevoelens oproept bij motorliefhebbers.

Naast het opvallende uiterlijk deelde de Lucky Strike GSX-R750 dezelfde indrukwekkende specificaties als het standaardmodel van dat jaar. Het beschikte over een krachtige viertaktmotor, geavanceerde vering en remmen, en een lichtgewicht frame, wat resulteerde in een uitstekende combinatie van snelheid en wendbaarheid.

Vandaag de dag wordt de Suzuki GSX-R750 Lucky Strike-editie vaak beschouwd als een gewild verzamelobject onder liefhebbers van klassieke sportmotorfietsen vanwege zijn unieke esthetiek en historische betekenis in de motorwereld.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion