Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 750 - 1985

Garantie: Nee
77821 Km
Rood
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Motor uit prive collectie!

November 2024 voor het laatst gelopen, motor verkeerd in werkelijk prachtige en geheel originele staat. De lak op het blok laat hier en daar wel los, maar is eigenlijk te mooi om op te knappen. Een echte NOS Survivor zoals ze dat noemen

Motor is destijds nieuw door ons geleverd! Geheel schadevrij, geen ex-schade en in dit geval uniek met de originele uitlaat

Eerste jaar van de GSX-R serie dus echt een bijzonderw motor voor in de verzameling

Hoeft niet weg, liefst naar iemand die deze motor kan waarderen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2025 Motoroccasion