Nieuwsbrief:

SUZUKI  INTRUDER C 1800 R/T - 2009

Garantie: Ja
23390 Km
ZWART
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
suzuki - intruder-c-1800-r-t
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
WELKOM BIJ ARIE MOLENAAR MOTORS!
Orgineel Nederlandse motorfiets, kentekenplaat zat niet mooi hiervoor hebben wij een nieuwe besteld vandaar niet te zien op de foto. Onderhouds- en instructieboekje aanwezig en wordt geleverd met twee sleutels.

Prijzen zijn rijklaar.
Al onze motoren worden afgeleverd met een onderhoudsbeurt en garantie.
Wij ruilen uw motor graag in. Tevens is het ook mogelijk om uw auto in te ruilen.

In onze prachtige showroom staan meer dan 300 motoren van o.a. Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, MV Agusta en KTM. Zowel nieuwe als gebruikte motorfietsen van bovenstaande merken. Geïnteresseerd of gewoon zin in een lekker kopje koffie… Kom gerust langs op Einsteinweg 4 te IJsselstein.

OPENINGSTIJDEN

Dinsdag t/m donderdag 8.00 t/m 18.00 uur
Vrijdag 8.00 t/m 21.00 uur ( we eten van 18.00 tot 19.00 uur )
Zaterdag 8.00 t/m 17.00 uur

Arie Molenaar Motors, IJsselstein.
030-6881228.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Arie Molenaar Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2021 Motoroccasion