Nieuwsbrief:

SUZUKI  RM-Z 250 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Geel
suzuki - rm-z-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De nieuwe Suzuki RM-Z250 is opgebouwd rond een geheel nieuw lichtgewicht frame en swingarm. Het soepele motorblok levert meer vermogen en door diverse verbeteringen doen de voor- en achtervering hun werk nog doeltreffender. De remschijf voor is vergroot en de RM-Z250 is voorzien van een nieuw aluminium Renthal Fatbar®-stuur.
 

Een optimale balans tussen koppel en pk’s? Die krijg je door het vernieuwde 4-takt motorblok. De overbrengingsverhoudingen van de transmissie, het tractionmanagement en de Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC) zijn geüpdatet, met maximale acceleratie tot gevolg.

Alle verbeteringen zorgen ervoor dat de Suzuki RM-Z250 ook onder de meest extreme omstandigheden beter presteert dan ooit.

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion