Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 1000 S - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
91 kW
Teller:
31.742 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki SV 1000 S


- Kenteken: 08-MD-HL
- Merk: Suzuki
- Model: Sport
- Tellerstand: 31742 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 996 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 91 kW / 124pk
- Ledig gewicht: 208 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Sportuitlaat (zonder e-keur)

Overige

- Korte kentekenplaathouder
- Uitneembare DB killer

Veiligheid

- Led achterlicht
- Spiegelverbreders
- Stuurdemper


dikke SV1000 in de mooiste kleurstelling!!

 



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Spiegelverbreders, Sportuitlaat (zonder e-keur), Stuurdemper, Uitneembare DB killer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion