Nieuwsbrief:

SUZUKI  TL 1000 S - 1998

Garantie: Nee
38292 Km
.
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Segment: Sport/tour

Modeljaar: 1998

38292 km 

BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

SUPER FRAAIE OLD-SCOOL TL 1000 Special edition.

Alle slijtage delen in perfecte staat.

Banden zijn nieuw.

Kanon 
 

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: ACE MOTORCYCLES in 1936 - Een pikant detail is een gevonden brief door een erfgenaam van Joe Stephan, die werkzaam was bij ACE Motorcycles. Deze brief, daterend uit 1936, was afkomstig van Everitt deLong en gericht aan dhr. Eitel, topfunctionaris bij ACE. De afgebeelde foto's zijn los bij de brief gevonden waardoor aannemelijk is dat het om een nieuw prototype gaat. In de brief heeft dhr. DeLong het erover dat hij in de finale stadium is en er reeds enkele mensen mee heeft laten proefrijden. "De verwachtingen zijn hoopvol. Verdere experimenten aangaande dit prototype zijn ook in de afrondingsfase maar door geldgebrek hebben deze nog even op zich laten wachten. Ik hou u en anderen op de hoogte van de ontwikkelingen." Wanneer men naar de foto's kijkt ziet men een scooterachtig model waar niets opmerkelijks vanaf straalt. Echter, in die tijd waren de motorfietsen niet voorzien van een dergelijke beplating. Qua vormgeving voor die tijd dus een ver vooruitstrevend model. En let even op de liggende foto's. Onder het blok is duidelijk iets te zien ven een aantal trommels. De overbrenging geschiedde door een dubbele snaar. Wat er van dit ontwerp terecht is gekomen is voor iedereen onduidelijk.
© 2000 - 2025 Motoroccasion