Nieuwsbrief:

SUZUKI  TU 250 X - 1987

Garantie: Nee
15000 Km
WIT
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
suzuki - tu-250-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
SUZUKI TS 250 X TSX250 ZEER ZELDZAAM

Bij Motoren enzo hebben we zeldzame tweetakt staan namelijk een TS250X

Te vergelijken met een MTX200 kwa rijden en dergelijke

De motor is voorzien van een nieuwe zuiger en gehoonde cilinder

De motor is verder technisch in orde en nagenoeg origineel

De tank is gespoten en opnieuw gestickerd de andere stickers zijn ook nieuw

Dus zoek je een leuke tweetakt en verzamel object dan moet je deze hebben

De motor is voorzien van Duits kenteken, tegen meerprijs kunnen we hem op Nederlands kenteken zetten

Stanley 0652371790

MTX125, MTX200, TDR, MT, KMX OFF THE ROAD




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MOTORENenzo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2022 Motoroccasion