Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050/A - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
.
Vermogen:
79 kW
Teller:
38.771 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 20 liter
Vrije hefhoogte: 85 cm
Referentienummer: 15904

Te koop: Suzuki V-Strom 1050 – 2021 – Allroad powerhouse mét extra’s


Deze Suzuki V-Strom 1050 uit 2021 is de ultieme allroad motor voor wie comfort, betrouwbaarheid en veelzijdigheid zoekt. Met krachtige prestaties, moderne elektronica én handige extra’s is deze motor helemaal klaar voor avontuur.


Kenmerken:

* Bouwjaar: 2021

* 1037cc V-twin met 107 pk

* ABS, traction control & hill hold

* Cruise control & meerdere rijmodi

* Handvatverwarming

* Topkoffer gemonteerd

* Zelf-smerend kettingsysteem (automatisch)

* Comfortabele zitpositie voor lange ritten
* Robuuste looks & hoge windbescherming

* In uitstekende staat

* Garantie mogelijk in overleg


Deze V-Strom is meer dan compleet en ideaal voor zowel woon-werk als serieuze toertochten. Opstappen en gáán!


Interesse? Neem contact met ons op voor meer info of een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Friese Motorexperts
Jan Flamelingstrjitte 1
Menaam
Plan de route
0518-419650
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion