Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050/A - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Zwart
Vermogen:
79 kW
Teller:
20.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het gaat hier om een niet van nieuw te onderscheiden V-Strom 1050 XT.
Nieuw door ons verkocht aan de eerste eigenaan en volledig NIWA onderhouden.
De zadels zijn verhoogd door een zadelmaker en geven 5 cm meer ruimte tot de stepjes. Ideale zithouding voor rijders vanaf 1.90cm.

 

Ben je klaar voor serieuze avonturen op de weg én daarbuiten? Deze Suzuki V-Strom 1050 XT uit 2021 is gebouwd voor rijders die comfort, controle en veelzijdigheid zoeken. Met zijn krachtige 79 kW motor rijd je vlot over snelwegen en bergpassen. De motor kan eventueel begrensd worden naar 35 kW en daardoor gereden worden met het A2 (code 80) rijbewijs.

Deze V-Strom is rijk uitgerust met een reeks opties die gericht zijn op praktisch gebruik en comfort. Zo zorgen cruise control, verschillende rijmodi en traction control voor optimale controle onder alle omstandigheden. ABS helpt je bij krachtig en veilig remmen, terwijl het digitale display overzichtelijk alle info geeft.

De motor is verder voorzien van spaakwielen, valbeugels, middenbok en handkappen – ideaal voor avontuurlijke ritten. Dankzij de Givi Airflow-ruit zit je beschut tegen wind en regen, en met de Givi zijkofferbeugelsset, topkofferbeugel en tankring is hij klaar voor elke reis. Een radiatorgrill beschermt de koeling, en voor navigatie is er een SW Motech steun met TomTom docking. Ook het comfort is aangepakt: het zadel is verhoogd en aangepast door een professionele zadelmaker.

Met slechts 20.000 kilometer op de teller is deze motor in uitstekende staat. Optioneel kun je hem uitrusten met handvatverwarming – ideaal voor koude ritten.

Zoek je een betrouwbare en compleet uitgeruste allroad met karakter? Dan is deze V-Strom klaar voor jouw volgende rit.

  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
ABS, Taction control, Rijmodi, Digitaal display, Cruise control, Spaakwielen, Valbeugels, Middenbok, Handkappen, Givi Airflow, Givi tankring, Givi zijkofferbeugelsset, Givi topkofferbeugel, Radiatorgrill, Handvatverwarming optioneel, Navigatiesteun SW Motech, TomTom Docking, Verhoogde zadels door een zadelmaker.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion