Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 XTA - 2021

Garantie: Nee
23544 Km
GLASS SPARKLE BLACK (ZWART METALLIC)
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Een schitterende krachtpatser, deze 1050 V-Strom!
De combinatie van Glass Sparkle Black met zijn gouden, gespaakte wielen maken het een ware eyecatcher.

De XT is een bijzonder rijk uitgeruste versie met de nodige technologische hoogstandjes, die verzameld zijn onder de parapluterm Suzuki Intelligent Ride Systems.
Denk hierbij aan o.a.:
- Load Dependent Control
- Hill Hold Control
- Motion Track Brake
- ABS met bochtenfunctie

Wat een paar mooie namen zijn voor onzichtbare, elektronisch geregelde beschermengeltjes, die op de achtergrond zorgen dat het rijden nét wat veiliger en comfortabeler is.

Met een druk op de knop stel je de rijmodus in die past bij jou rit van dat moment.

Maar kom dat vooral eens proberen natuurlijk.
Je bent van harte welkom in onze showroom in Heerde, waar de mooiste motorroutes over de Veluwe en dijkwegen op een steenworp afstand liggen.
Breng ons wel even op de hoogte van je komst, in verband met aanwezigheid en beschikbaarheid.

Deze Suzuki wordt, zoals je van ons gewend bent, rijklaar afgeleverd.
De prijs is inclusief 6 maanden garantie, een onderhoudsbeurt, een volle tank en netjes gepoetst.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil? Welkom!
Stuur de nodige foto's en info eenvoudig via Whatsapp door naar 0578-215077 om alvast een goede indicatie te ontvangen.

Een bezoek buiten onze reguliere openingstijden? Bezorging van je nieuwe aanwinst aan huis?
Wil je nou eens écht weten hoe het zit met een financiering? Of met de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?
Laat vooral weten hoe wij je van dienst kunnen zijn, wij denken graag met je mee.
Ongedwongen en altijd vrijblijvend.
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Cruise control, Hill hold-functie, Middenstandaard, Topkoffer, Tractie Controle Systeem (TCS), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bosgoed Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion