Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 - 2004

Garantie: Ja
47555 Km
ROOD
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Leuke DL650 Vstrom van bouwjaar 2004. Motor is oa voorzien van handvat verwerming en xenon verlichting. Heerlijke toermotor!
  • .
    Financiering:
    Waarom langer wachten als u NU kunt rijden? Maak dan nu gebruik van onze speciale 50/50 deal!. Betaal nu 50% en de overige 50% gespreid. Alles kan..! Informeer snel.


    ..
    Welkom bij AMT Motors.
    Wij hebben altijd 200 motoren op voorraad in de prijsklasse van € 1.000 tot € 7.000. In onze 1500m2 grote motorshowroom is altijd wel iets te zien en te beleven. Ook hebben wij een mooie kledingafdeling waarin wij alle soorten kleding, helmen, handschoenen en accessoires aanbieden tegen scherpe prijzen. In onze moderne werkplaats werken wij met vakmensen met de nieuwste apparatuur.

    Wij zijn een Bovag én RDW gecertificeerd motorbedrijf.
    Ook voor een juiste en voordelige verzekeringen moet u bij ons zijn.

    Onze openingstijden:
    Zondag en Maandag gesloten
    Dinsdag tot vrijdag 09.00 tot 17.30
    Zaterdag 09.00 tot 16.00

    Onze contact gegevens:
    AMTMotors.nl
    Fultonstraat 11,
    2691 HA ’s-Gravenzande
    T: 0174 76 49 46
    M: info@amtmotors.nl

    Graag tot ziens bij dé voordeligste en grootste BOVAG-motordealer van Nederland!





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
AMT Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2019 Motoroccasion