Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2006

Garantie: Ja
88920 Km
Rood Mettalic
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki V-strom 650

Deze V-strom verkeert in een pracht staat
Zeldzame rode kleur 
Helemaal compleet met een orginele suzuki kofferset in kleur.
( momenteel verlaagd) ideaal voor kleinere mensen, kan ook weer op normale stand gezet worden.

Hoge km stand?    gewoon komen kijken, super eerlijke motor, geweldig zo mooi
 
  • Als Benelli dealer hebben wij alle modellen in de showroom, u kunt op elk model proefrijden !!!!!!!

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1995 - Aprilia verbaasde de wereld in 1995 met de Aprilia Moto 6.5, een kunstwerk op twee wielen, ontworpen door Philippe Starck wiens unieke ontwerp de machinedesignprijs won en een plaats in het Museum voor Moderne Kunst in New York veroverde. In datzelfde jaar vond de lancering van de RS 250 plaats, een van de meest succesvolle sportieve motorfietsen. Tijdens de jaren ‘90 Aprilia nam een verdere sprong voorwaarts. Het bedrijf heeft in die tijd vijf productie-eenheden en zeven vestigingen in het buitenland en is uitgegroeid tot de tweede grootste producent van tweewielers in Europa. Ten aanzien van de groei van Ivano Beggio ’s bedrijf spreken de cijfers spreken voor zich: in 1990 bedroeg de omzet 150 miljard lire met een personeelsbestand van 370 mensen. Dat steeg tot 1.800 directe arbeidsplaatsen en nog eens 3.500 in de spin-off bedrijven met een omzet van meer dan 1.100 miljard lire eind jaren ’90. Deze cijfers zijn veelzeggend genoeg maar worden nog indrukwekkender als je je bedenkt dat sinds de jaren ’70 veel Europese producenten minder geluk hebben gehad onder druk van de Japanse concurrentie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion