Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2014

Garantie: Ja
34552 Km
Zwart, zilver
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze originele Nederlandse motorfiets staat sinds 2014 op kenteken, heeft een maximum vermogen van 52 kW (71 PK) en een cilinderinhoud van 645 cc.
Het verbruik van deze motorfiets is gemiddeld 4,1 liter per 100 km en hij weegt 199 kg.

Bouwjaar: 2014
Tellerstand: 34552

Super goed lopende en goedrijdende machine.

Garantie geen enkel probleem, wij staan achter onze motoren.

De motor verkeerd in goede staat van onderhoud en staat op goede Bridgestone banden.
Remblokken etc verkeren in goede staat.

Extra's:
Givi patended verstelbare windscherm
Givi topkoffer
Led verlichting
Led dagrijverlichting
Gecoate valbeugels
Handkappen
Scotoiler

Motor is compleet met 3 originele sleutels.
Motor start direct, rijd perfect en loopt als een zonnetje. Ook alle elektra en verlichting is werkend.

Kortom deze DL 650 V-strom staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs €5650.-

Prijs is inclusief 1 week allrisk  voorlopige dekking en vervolgens 1 maand gratis verzekering. Geheel vrijblijvend annuleren / dekking naar keuze.
Inruil motor? geen probleem.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion