Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
52 kW
Teller:
5.400 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki DL 650 ABS in de mooie grijze kleurstelling. Deze Suzuki is optisch helemaal in perfecte staat met originele lak. Ook technisch is de motor perfect onderhouden. De motor heeft slechts 5400 km gereden. Alle sleutels zijn aanwezig. Deze motor is optisch en technisch echt in nieuwstaat.Extra: Handkappen, ABS,Tas achter op rek,Scottoiler, zeer lage km stand, boekjes aanwezig , alle sleutels aanwezig. Een uitgebreide proefrit/bezichtiging is altijd mogelijk. 

 

De Suzuki V-Strom 650 ( DL650 ) is een middelzware, sportieve toermotorfiets die werd gelanceerd met een standaard rijhouding, brandstofinjectie en een aluminium chassis. De DL650 zit nu in de derde generatie sinds modeljaar 2017. De DL650 wordt op de markt gebracht in Europa, Oceanië, Noord- en Zuid-Amerika en sinds 2018 in India, en wordt vervaardigd in de ISO 14001- gecertificeerde eindassemblagefabriek van Suzuki in Toyokawa, Japan.
 

De V-Strom 650 ruilt kracht om zich aan te passen aan verschillende rijomstandigheden: woon-werkverkeer, cruisen, avontuurlijk toeren en in mindere mate off-road rijden. De motor wordt op verschillende manieren gecategoriseerd als dual sport, sport enduro tourer, street / adventure, woon-werkmotor of instapmodel.

  • Belt u gerust voor informatie of kom langs.
    De koffie staat klaar. Neem ook eens een kijkje in onze webshop!
    Vanaf 50,- gratis verzending, in onze showroom en webshop vindt u veel en voordelige motorkleding, helmen en laarzen.


    In onze winkel hebben wij veel voorraad motorkleding, helmen en laarzen. Kijk ook eens in onze outlet! 
    Bij ons kunt u ook terecht voor goede gebruikte motoren, voortdurend nieuw aanbod. Ook inkoop,bemiddeling of inruil.
    Verkoop van top merken zoals Aprilia, Benelli, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Triumph, Yamaha.

    Openingstijden:
    Maandag: 12:00 - 17.30
    Dinsdag: Op afspraak
    Woensdag: 12:00 - 17.30
    Donderdag: 12:00 - 17.30
    Vrijdag: 12:00 - 17.30
    Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
    Zondag: 12:00 - 17:00 uur 

    Buiten deze tijden zijn wij op afspraak geopend, dus belt u gerust.
    Groot aanbod van helmen en kleding en alleen A- merken:
    Revit, Dainese, Segura, Grand Canyon, Sidi, Berik, Arlen Ness, TCX, Shark, Shoei,Caberg, Shark, Shuomy, HJC, Scorpion, Agv, Modeka, Richa, Stylmartin, JHS, Held, Rusty Stitches, Forcefield, Shiro, Premier, F-Lite.

    Motorcentrum Friesland/MotorKledingVoordeel
    De iisbaan 7
    Wommels
    0515-423060 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Friesland
De IJsbaan 7
Wommels
Plan de route
0515-423060
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion