Nieuwsbrief:

SUZUKI  VS 700 INTRUDER - 1986

Garantie: Ja
14342 Mls
Maroon
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
  • de motor staat in de vestiging Deventer
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Al onze motoren worden rijklaar afgeleverd met 3 maanden garantie. Uitgezonderd zijn de low- budget motoren.
    Wij bieden u als klant echter de mogelijkheid om uit verschillende zekerheidspakketten te kiezen. Zo kunt u zelf bepalen hoelang u garantie op onze occasion wilt hebben.

    Pakket 1 : 6 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 199.- euro.

    Pakket 2 : 12 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 299.- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000km.

    Pakket 3 : 24 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 399,- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000 km

     

  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion