Nieuwsbrief:

SUZUKI  VZ 800 MARAUDER LC - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
Rood Wit
Vermogen:
39 kW
Teller:
13.707 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki VZ800 Marauder is een cruiser-motorfiets die wordt aangedreven door een 805cc V-twin motor en bekend staat om zijn klassieke, slanke ontwerp met chromen accenten. Hij heeft een vijfversnellingsbak, een zithoogte van ongeveer 70 cm en levert circa 50 pk vermogen. De motorfiets heeft een kettingaandrijving en een drooggewicht van rond de 205 kg.

Deze Suzuki verkeert zowel optisch als technisch in zeer goede staat. Afgelopen zomer heeft de motor groot onderhoud gehad waar kosten noch moeite bespaard zijn. De banden zijn vrijwel nieuw, carburateurs gereinigd en gesynchroniseerd, nieuwe vloeistoffen, voorvork gereviseerd en nieuwe remblokken voor.

Tevens is de motor voorzien van een luxer corbin zadel (origineel ook aanwezig) en forward controls voor een comfortabele zithouding.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Sonnemans Motorservice
Mariastraat 24 Hal 2
Reuver
Plan de route
06-29446621
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Softail" betekent: Door Harley-Davidson gepatenteerd frame dat uiterlijk de vorm heeft van een hardtail. Toch is wel degelijk sprake van een afgeveerd achterwiel, waarbij twee parallel liggende schokdempers in horizontale positie onder het motorblok zijn weggewerkt en over een korte afstand gecomprimeerd worden. Om tegemoet te komen aan de eisen van de uiterlijke verschijningsvorm van een stijf frame hebben de ontwerpers zich in\ bochten moeten wringen om een dempingssysteem te ontwikkelen zonder gebruik te maken van een scharnierende achterbrug. Hierbij worden de verticale krachten op het achterwiel in een horizontale beweging vertaald. Het Softailframe wordt vanaf 1983 toegepast. In de typenummers van Harley-Davidson is aan de lettters ST te zien dat het model met een Softailframe is uitgerust. Bijvoorbeeld in FLSTC Heritage Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion