Nieuwsbrief:

SYM  JOYRIDE 200 - 2005

Garantie: Nee
37970 Km
Grijs
sym - joyride-200
sym - joyride-200
sym - joyride-200
sym - joyride-200
sym - joyride-200
sym - joyride-200
sym - joyride-200
sym - joyride-200
sym - joyride-200
sym - joyride-200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: SYM Joyride 200 (2005) – €1475

Handige en comfortabele motorscooter met net wat extra pit.



Bouwjaar: 2005


Kilometerstand: 37.970 km


Prijs: €1475


200cc motor – krachtiger dan een 125cc


Ruime opbergruimte onder het zadel


Ideaal voor woon-werk of stadsverkeer


Loopt goed en is klaar voor gebruik



Interesse? Neem gerust contact op voor meer info of een bezichtiging!
  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    📧 info@swiftmotoren.nl
    📞 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Swift Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion