| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Niet van nieuw te onderscheiden deze Triumph Bonneville Speedmaster.
De motor komt uit 2024 en heeft 9350 KM gelopen.
Originele nederlandse motor ,met onderhoudshistorie.
- Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoeld, 8 kleppen, SOHC, parallelle tweecilinder met een krukhoek van 270° |
| Boring x slag | 97,6 mm x 97,6 mm |
| Cilinder inhoud | 1,200 cc |
| Comp. verhouding | 10,0:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 77 pk / 57 kW bij 6,100 tpm |
| Max. koppel | 106 Nm bij 4,000 tpm |
| Koppeling | Natte platenkoppeling met bekrachtiging |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 12 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Stalen buizenframe |
| Vering voor | KYB cartridgevoorvork 41 mm. veerweg 90 mm. |
| Vering achter | KYB monoshock met stangoverbrenging en instelbare voorspanning, veerweg 73.3 mm. |
| Remmen voor | Enkele zwevende remschijf 310 mm, zwevende remklauw (Brembo) met 2 zuigers, ABS |
| Remmen achter | Enkele remschijf 255 mm, zwevende remklauw (Nissin) met 2 zuigers, ABS |
| Voorband | 130/90 B16 |
| Achterband | 150/80 R16 |
| Wielbasis | 1,510 mm |
| Lengte | |
| Breedte | 770 mm |
| Hoogte | 1,040 mm |
| Zithoogte | 705 mm |
| Drooggewicht | 245,5 kg |
| Leverbare kleuren | Jet Black, Cordovan Red, Fusion White/Sapphire Black |
| Beschrijving | PRACHTIG AUTHENTIEKE, KLASSIEKE BRITSE CUSTOM

De nieuwe Bonneville Speedmaster voegt een geheel nieuwe dimensie toe aan het Bonneville-programma. Met een veel meer klassiek Britse, ontspannen stijl, voorwaarts geplaatste voetsteunen, achterwaarts gebogen Beach Bar-stuur en de mogelijkheid een comfortabel passagierszadel te monteren, biedt de nieuwe Speedmaster de karakteristieke rijstijl van een cruiser. Hoogwaardige technologieën die de rijder centraal stellen, gecombineerd met een stijlvol ontwerp, leveren een rijgedrag, comfort en controle van superieure klasse op. Vakkundig vormgegeven, biedt de nieuwe Speedmaster een uitgebreide reeks van hoogwaardige kenmerken, zoals de stijlvol vormgegeven koplamp, naast zijn klassieke Bonneville-DNA, de typerende designelementen, dat onmiskenbare motorgeluid van de krachtige Bonneville Bobber en de karaktervolle hardtail-looks.



De perfecte motorfiets voor rijders die meer touring-capaciteiten en een meer ontspannen cruiserstijl zoeken, dan bijvoorbeeld de Bonneville T120 biedt, mogelijk gemaakt door het nieuwe, veelzijdige duozadel van de Speedmaster. Daarnaast is hij geknipt voor iedereen die niets wil missen van de kenmerkende bravoure van de Bonneville Bobber en zijn veelgeprezen, krachtige motor, de hot rod-rijstijl en het brute motorgeluid, maar tegelijkertijd meer bruikbaarheid en praktisch gebruiksgemak zoeken. |
Welkom bij Munsters Motoren
Munsters motoren bestaat al bijna 20 jaar waarvan we zo'n 15 jaar gevestigd zijn aan het Hertog janplein 16 in Erp.
WIJ ZIJN DE MOTORZAAK WAAR DE KLANT NOG ALTIJD KONING IS. Waarvoor kan U bij ons terecht: ??
• Voor een nieuwe motor (bijna elk merk)
• Voor een nette occasion (met garantie)
• Voor vakkundig onderhoud van uw motor
• Voor schadetaxatie en reparatie
• Voor een nieuwe helm
• Voor kleding en handschoenen
• Voor alle onderdelen
• Voor vakkundige montage van banden tegen zeer concurrerende prijzen
• Voor advies en tips
• Voor het om of verbouwen van uw enduromotor naar een rally motor
• EN NATUURLIJK ALLES OP HET GEBIED VAN CROSS- EN ENDURO WIJ ZIJN OOK: HUSQVARNA DEALER HUSQVARNA NUDA DEALER
Ook hebben wij in ons assortiment: Kleding van Richa, Grand Canyon, Axo en Kenny Helmen Premier, Lazer, Axo en Kenny.
 |
Munsters Motoren |
|
Hertog Janplein 16
Erp
Plan de route
|
 |
0413-212680
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken