Nieuwsbrief:

TRIUMPH  DAYTONA T 595 - 1998

Garantie: Ja
44886 Km
Rood
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Triump Daytone T595 uit 1998,
Nette motorfiets met veel karakter. Moet je eigenlijk gewoon eens komen bekijken en proefrijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Korteland Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion