Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1200 RS - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
MATT SILVER ICE
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021

VET
SPEED TRIPLE 1200 RS
Met een geheel nieuwe 1160 cc-driecilinder met meer vermogen, ontwikkeld met inzicht uit ons Moto2™-raceprogramma, levert de nieuwe Speed Triple 1200 RS 180 pk-piekvermogen bij 10.750 tpm en 125 Nm-piekkoppel bij 9.000 tpm, wat een ongelofelijk opwindende rit oplevert. Hij reageert ook sneller, heeft een 650 tpm hoger toerental en is voorzien van nieuwe, vrij ademende in- en uitlaatkanalen voor een geluid om kippenvel van te krijgen.

HANDIG
Wil je meer informatie over deze motorfiets of een proefrit maken? Neem contact met ons op via 050-5779199 of info@triumph-mg.nl

GEZELLIG
Langskomen kan natuurlijk ook, de koffie staat klaar.

LEUK
Deze motorfiets is BTW dragend. Dit geeft mooie fiscale voordelen als de motorfiets zakelijk gereden wordt. Vraag om onze brochure zakelijk motorrijden!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Triumph Motorcycles Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion