Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 - 2022

€ 13.950,- € 14.950,-
Garantie: Ja
18486 Km
Matgrijs
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Speed Twin in zeer goede originele staat met onderhoudsgeschiedenis.

De nieuwe Triumph Speed Twin is een 1200 Bonnenville met meer vermogen in het midden- en topsegment met 100pk en een piekkoppel van maar liefst 112 Nm dat al 500 tpm eerder beschikbaar is dan voorheen. Ook het design en de elektronica hebben een update gekregen voor deze vernieuwde klassieker. Een ware Bonneville look dus in combinatie met een modern motorblok en toepassingen.

RIDE TO A NEW START! 

* Nieuwe locatie, Nieuwe kansen! *

Onze showroom verhuist naar een nieuwe locatie, maar EERST maken we plaats voor waanzinnige acties!
Kom langs tijdens de *Motor(ver)Huis voordeelweken* en profiteer van extra voordeel op ons complete assortiment!

- Waarom wachten? De motor van je dromen is dichterbij dan je denkt! -

NU TE KOOP VAN 14950€ voor 13950€ !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion