Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET SCRAMBLER - 2017

Garantie: Ja
4602 Km
Leger groen
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een onwijs gave Triumph Street Scrambler die helemaal af is.
Er zijn wat kleine veranderingen gedaan aan de motor waardoor hij nog mooier is geworden.
Er zit een speciaal hoogwaardeer leer zadel op, in combinatie met de kleine kentekenplaat houder ziet er super strak uit.
Wij leveren de motor af met een complete afleveringscheck en 12 maanden Bovag garantie.

Hij staat klaar en kan dezelfde dag nog mee.
  • *Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden Bovag garantie.

    * Bij ons betaald u geen afleverings kosten.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     

Opties en Accessoires:
12 maanden Bovag garantie, Led knipperlichten, Onderhouds historie aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion